Menu principal

Menu principal

WSJ pusblishes article on Western Sahara paid by Moroccan lobby

Published on : Monday, 11 November 2019 16:42   Read : 0 time(s)
WSJ pusblishes article on Western Sahara paid by Moroccan lobby

WASHINGTON (United States)- A biased article published in the American daily newspaper The Wall Street Journal (WSJ) on Western Sahara was paid and suggested by the firm SGR Government Relations & Lobbying, hired by Morocco to influence US position on Western Sahara issue, Al-Monitor said.

  For subscribers only.

 

Last modified on Tuesday, 12 November 2019 19:55
WSJ pusblishes article on Western Sahara paid by Moroccan lobby